Beachbody Les Mills Pump Workout
شناسه خبر: 3465
بازدید: 323

سخت است باور کنید که برخی افراد سالانه صدها دلار برای عضویت در سالن بدن سازی و جلسات مربی شخصی پرداخت می کنند. برای من هزینه عضویت در ورزشگاه کافی نیست تا انگیزه لازم برای پیاده شدن از مبل را داشته باشد. من این کار را امتحان کردم ، اما به دلیل اینکه من راهنمایی چندانی از نحوه و چگونگی ورزش نداشتم ، تعهد من کوتاه مدت بود.

برنامه های Beachbody راه حل من بود. آنها در مقایسه با گزینه های دیگر بسیار شگفت آور هستند و روند کار را ساده تر می کنند زیرا تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به خودم بگوییم “هر روز بازی را انجام دهم.” من تعدادی از سیستم های ورزشی را انجام داده ام ، اما Les Mills PUMP مورد علاقه من است زیرا شرایط خاص من را برای یک برنامه تمرینی برآورده می کند و خیلی وقت گیر نیست.

نوید کاهش سریع وزن و تمرین قدرت قدرت با علامت تجاری معروف اثر Rep. ایده این است که از وزنه های سبک با سرعت بیشتری برای تکرار استفاده کنید تا ماهیچه ها سوزانده شوند ، کالری بسوزانید و یک بدنه لاغر ایجاد کنید.

برای این برنامه 245 دلار همراه لوازم ورزشی آنها پرداخت کردم که کمی بیشتر از اکثر سیستمهای ورزشی Beachbody است. با این حال ، هنگامی که هزینه عضویت در یک سالن ورزشی را در نظر می گیرید و میزان بالایی از افرادی که با برنامه های تمرین Beachbody دنبال می شوند ، این یک مقدار غیر قابل باور است.

Les Mills PUMP شامل هفت روال تمرین:

  • PUMP Challenge (20 دقیقه): تمرینات مقاومت که تمرینات قدرتی مؤثر را ارائه می دهند
  • PUMP و Burn (30 دقیقه): چندین گروه عضلانی را درگیر می کند و سطح بالایی از کالری را می سوزاند
  • PUMP و Shred (45 دقیقه): تمریناتی با تکرار زیاد است که تعداد زیادی کالری را می سوزاند
  • PUMP Revolution (55 دقیقه): تمرینات قلبی و قدرتی شدید که شامل پرس و لنگ ها می شود
  • PUMP Extreme (55 دقیقه): گروه های اصلی عضله را با این روال تمرین سنگین وزن هدف قرار دهید
  • جریان (20 دقیقه): برای جبران تمرینات شدید در دی وی دی های دیگر ، تمرکز بر آموزش انعطاف پذیری و ثبات است.
  • Hardcore Abs: حرکات شدید هسته ای که عضلات پوستی و پشت را انجام می دهد.

من به Les Mills PUMP جذب شدم زیرا به دو مورد از مهمترین عناصر آمادگی جسمانی توجه دارد: تمرینات قلبی و قدرت. من همچنین طول تمرین کوتاه را دوست داشتم.

بعد از هفته اول شروع کردم به نتیجه گیری. تمام بدنم درد داشت و بسیار عرق می کردم ، حتی اگر قبل از شروع برنامه دقیقاً از فرم نبودم.

همانطور که گفتم ، بعد از هفته اول شروع به توجه به نتایج کردم. اما بعد از هفته چهارم ، من به 8 درصد چربی بدن که پس از اتمام  مجموعه ورزشی جنون رسیده بودم ، بازگشتم.

من Les Mills PUMP را به هر کسی که مشغولیت زیادی دارد توصیه می کنم ، کسی که می خواهد در مدت زمان کوتاهی با وزنه ورزش کند. همچنین ممکن است ترکیب هوشمندانه تمرینات قلبی ، قدرت و انعطاف پذیری را دوست داشته باشد.

miguelcarrasco

Canada’s first and only 4x Elite Beachbody Coach, Member of The Millions Club, Coach Advisory Board Member, Beachbody Leadership Award Recipient

برای تهیه و دانلود این مجموعه کلیک کنید

دانلود Beachbody Les Mills Pump Workout
5.0 از 1 رای
دانلود Beachbody Les Mills Pump Workout